لطیفه صفر در ریاضیات
کلاس ششم هوشمند دبستان ایوب نصیرزاده
آموزش کلاس ششم

صفر در ریاضیات

پسر بچه اى از مدرسه به خانه آمد و به پدرش گفت امروز معلم رياضى به من صفر داد. 
پدر:
  چرا؟ 
پسر:
  معلم پرسيد ٣*٢ چند ميشه من گفتم ٦ تا
پدر:
  خوب اين که درسته.
پسر:
  بعد از من پرسيد ٢*٣ چند ميشه؟ 
پدر:
  عقلت کجاست، اين که فرقى با قبلى نداره. 
پسر:
  من هم دقيقاً همين رو به معلم مون گفتم

 

حرفهاى بامزه بچه ها

 

يک دختر کوچولو بعد از اين که يک هفته به مدرسه رفته بود به مادرش گفت:
«مدرسه رفتن کار بيخوديه. نمى تونم بخونم، نمى تونم بنويسم، و نمى گذارن حرف هم بزنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد حسین حسن زاده
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه

امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 9227
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1